Като всичко в държавата: „Достъпно за вас“ се оказа провал

0

Кампанията „Достъпно за вас“ на Министерството на икономиката не оказва очаквания натиск върху цените на пазара. Търговските вериги, които не са част от инициативата, твърдят, че успяват да поддържат собствени промоционални цени и не отчитат отлив на клиенти, съобщи БНР. Хипермаркетите, които остават извън обхвата на правителствената инициатива, която е доброволна, поддържат собствена ценова политика, основана на промоционални оферти, без да губят клиенти.

„Имайки целия асортимент, който е достъпен за потребителите, просто смятам, че е избор на клиентите да решат в коя верига да отидат да пазаруват. Към момента си имаме наша ценова политика, която следваме и цените са достъпни“, коментира Елиза Грънчарова – директор „Маркетинг“ на една от големите търговски вериги.
Според Николай Вълканов от Сдружението за модерна търговия всяка намеса на пазара не е препоръчителна, но дори търговците да задържат някои продукти на възможно най-ниски цени, това не може да окаже сериозен ценови натиск.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече